6/10
·389 syf.··
2021 22. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2021 23:55
#okudumbitti #kitapyorum #StephenKİNG #korkuağı #sayfa 389 #şubatayı 1.kitap Kitap mı bitti ben mi bitti bilemedim. King'in kalemine oldukça aşinayım,fazla karakter asla yormaz beni,kafamı da karıştırmaz. Kitaplarının ilk 3te 1'in de nerdeyse ana konuya hiç girmez,karakterleri tanıtır ammaaaa velakin bunlara ne kadar alışık olsam da Korku Ağı üzdü beni. Gerilim kitabı mı okudum anlayamadım,hic gerilemedim.Bunu geçtim bol bol güldüm Tamamiyle trajikomik bir kurguydu.Biri deseydi ki bana King okuyup begenmiceksin diye,ağzımı açardım ama oldu. Hoş aslında beğenmedim de diyemem,sarmadı desem daha doğru olur.Malum yazarın ikinci eseri,acemilik dönemi belli ki,hoş ilk kitabı Carrie'yi sevmiştim. Konudan bahsetmek gerekirse bir vampir hikayesini ele almış yazar,farkli karakterleri bir araya getirmiş.Col beğenmediğim için fazla anlatasım da yok hani.Zaten King icin böyle yorumlar yaptığım için utanıyorum Daha fazla yazamayacagim
Korku AğıStephen King · Altın Kitaplar · 19821,376 okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.