Merhaba arkadaşlar sizlere güzel bir şiir kitabıyla geldim.
.
.
Içinde güzel ve anlamlı şiirlerden oluşan güzel bir kitapdı.Ben şiirleri çok severim o yüzden bu kitabıda çok sevdim.Yazarımız şiirlerde olan duyguyu okuycuya geçirmeyi başarmış tebrik ederim.Hadi gelin en sevdiğim şiiri paylaşayım sizle.
.
.
Gün Batımı Bakışların
Kadıköy İskelesindeyim
Gözlerini bekliyorum
Gün batımı bakışlarını..
Önce gülüşlerin geliyor
Sonra,alev taşıyan kirpiklerin
Vapura beraber bindik;
Titreyen yüreğim,gülüşün,
Gün batımı yüklü gözlerin
Ve o güzel dayanılmazlığı
Teslim oluşumun...