Daha önce rastlamadigim bir üslub ve ince espirilerle dolu:) Her safyada kahkahalara boğularak okudum. Çocukluğuma özlem duydum. Çocukların gözünde yetişkinlerin tavırları ve bizlerin gözünden cocuklarin nasıl olduğunu gözler önüne seriyor. Keyifle okuyacaginizdan şüpheniz olmasin:)