Mükemmel.... Her cümlesi düşündürücü, hayatın içinden, kendimizden de birşeyler bulabileceğimiz doneler var... Tam bir başucu kitabı diyebilirim... Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim harika bir kitap.. Yazarımızı tebrik eder başarılarının devamını dilerim.. Yolu açık olsun...