·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2021 18:08 Güzel kitap. eminimdir öbürserileri güzeldir. Nuri güzel bir çocuk. Onun babasına üzüldüm . Bir guruba girmasi hoşuma gitti. Onun yerinde olmak çok istemezdim. Çünkü babam şehit. En çok üzül düğüm yer babasını şehit olamasıydı