·163 syf.····Okunma: 24 Şubat 2021 19:00 Yazarın daha önceden dillerden düşmeyen Simyacı kitabını okuduğumda çok hoşuma gitmemişti(6/10). Ancak bu eserini çok daha fazla beğendiğimi söyleyebilirim. İntihara kalkışmış birinin tedavi edilmesi ile yaşama başlamasının hikayesidir. Birçoğumuzun özellikle de bu Covid-19 döneminden dolayı tekdüzelikten oldukça sıkıldığımız oluyor. Karakterimiz ise yeteri kadar yaşadığını düşünerek kendi canına kıymaya karar veriyor. Bu şekilde de aslında yaşama öyküsünü görmüş oluyoruz. Ne zaman kötü hissetmeye başlarsam elimin gideceği bir kitap olacağını düşünüyorum.