·334 syf.····Okunma: 24 Şubat 2021 17:09 Karanlık bir kadın karakter ile farklı bir meydan okuma yapılmış olsa da başarılı olamamış bir seri.
Okurken ziyan olan baş karakterlerden tutun yan karakterlere kadar her detaya öyle canım sıkıldı ki isyanlarla bitirdim. Oysa ne potansiyeller barındırıyordu. Kurguda bile bazı bağlantılar, bazı nedenler hep eksik kalmış, olayların ve durumların altı doldurulmamış. Okurken sık sık NEDEN derken buldum kendimi.
O kadar çok şey var ki yaz yaz bitmez...
Bu seri okunmaz mı okunur. Okutuyor da. Ama ben aradığımı bulamadım.