·183 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Şubat 2021 11:46 Öncelikle kitabın adını duymayan yoktur. Okuyucu ve beğeni kitlesi o kadar fazla ki merak edip araştırdım ve en sonunda almaya karar verdim. Ve su an diyorum ki hayatımda vermiş olduğum en doğru kararlardan bir tanesiymis... Neden mi?
• Öncelikle konusuna değineyim; Zeze adında küçük bir karakterimiz var. Küçük dediysem bu yaş itibari ile sınırlı yalnizca... Tam bir zeka küpü ve oldukça hiperaktif bir kişiliğe sahip. Zeze ve ailesi oldukça fakir... Üstelik babası yaşı dolayısıyla işe alınmayan bir işsiz... Geçimlerini annesinin ve ablasının çalışmış olduğu parayla sağlıyorlar. Kitabımızın ana konularından biri bu yalnizca ... Ayrıca geçimsizlik sıkıntıları olmalarına rağmen bu kadar fazla çocuğa sahip olmaları da ayrı bir muamma. Fakat beni kendine en cok bağlayan karakterimiz Zeze oldu. Onun o masum dünyası, çılgınlıkları, hayalleri ve sonunda tekrar hüsrana dönüşen bir hayatı...Sonunda gözyaşlarımı tutamadığım, kitabın bitimine doğru keşke böyle olmasaydı, neden böyle oldu ki diye sorguladığım cok ama çok güzel bir kitaptı... "Kimse seni istemiyor değil Zeze, ben seni cok sevdim ve çok seviyorum" demek istedimm. "Ben seni okuyan, düşüncelerinde hak verdiğim, hayallerinde güldüğüm ve sonunda ağladığım bir okuyucunum... Seni hiç unutmayacağım. "