·360 syf.····Okunma: 25 Şubat 2021 17:25 Kitap 7 farklı bölümden, yani 7 farklı hikayeden oluşuyor. Hepsinin sonu günümüzün maalesef ki büyük sorunu olan Covid-19 ile birleşiyor. Bölümler sırasıyla;
1- Şiron Dokunuşu
2- Doğa’dan Kaçış
3- Soğan Kokusu
4- Vermut Şişesi
5- Eriyen Dondurma
6- Yatak Odası Sırları
7- Kum Saati
•
İlk başta bölümlerim Covid-19 ile bitiyor olduğunu duyduğumda açıkçası bir çekinmiştim acaba bu olay üzerine mi yazıldı diye. Ama aslında son sayfalarda çok az bir kısımda geçiyor.
•
En en sevdiğim bölüme gelirsek 4. Bölüm yani Vermut Şişesi oldu benim için. Konusu o kadar etkiledi ki beni anlatamam. Şahika’nın (hikayenin ana karakteri) kendinden tamamen vazgeçiş hikayesini okumak beni çok üzdü. Bora’ya ( Şahika’nın kocası) o kadar öfkeliyim ki anlatamam. Hâla daha sinirim geçmedi. Onun acı çektiğini daha fazla görmek isterdim Beni psikopat sanmayın. Gerçekten okuduğunuzda bana hak vereceksiniz eminim
•
Sonra ki favori bölümlerim ise Soğan Kokusu ve son bölüm olan Kum Saati oldu. Onların konusu da beni şaşırttı açıkçası çok güzeldi.
•
Bölümlerin kısa kısa olmasını normalde sevmezdim ama bu kitapta öyle olmadı aksine çok sevdim. Her gün kahvemi alıp bir bölüm okudum ve su gibi akıp gitti.
•
Sadece beni tek rahatsız eden şey bazı bölümler de aşırı bilgi olduğundan olaya tam giriş sağlayamadım. Mesela 1. Bölüm astroloji ile alakalıydı. Benim normalde de ilgimi çekmeyen bir konu olduğundan birazcık okurken yavaş okudum. Ama siz seviyorsanız bu konuları eminim ki seversiniz Sonu benim bile ilgimi çekti mesela
•
Genel olarak sevdiğim bir kitap oldu. Yazarın kendine has bir yazım dili vardı ama gayet akıcı sıkmayan bir tarzda yazılmıştı. @lusetkohenfins emeğinize, kaleminize sağlık
#okudumbitti #kitapyorumu #bookstagram #booklover #korsancısı #lüsetkohenfins #vermutşisesi #kumsaati