Şimdi ve sonrası için sevgilerimle
9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2021 9. kitabı
·
13 saatte okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2021 23:27
Birinci kitabın bitimi çok heyecanlı bir yerdeydi ve ben ikinci kitap için fazlasıyla heyecanlıydım gelgelelim kitaba. SPOİLER İÇERİR!!!!! İlk olarak kitabın mekanının değişmesi beraberinde çok şeyi değiştirdi ve Halid ile Şehrazad ayrıyken,Despina ve Celal'in sahneleri de daha az varken birinci kitapta aldığım keyiften daha azını aldım bazı yerlerde.Ama bu kitabı kötü yapar mı? Bence yapmaz.Bu kitapta karakterlerin olgunlaşmasına tanık oluyoruz mesela öfkesine daha çok hakim olabilen bir Halid. Pervasız davranışları yer yer olsa da sevdikleri için her şeyi yapan bir Şehrazad,ve çok güzel seven bir Tarık.Bence Tarık el Ziyad kesinlikle konuşulmayı hak eden bir karakter. Şehrazad'a olan aşkından dolayı bazı yanlışları yapsa da bence çok güzel sevdi onu.Ki bu yanlışları doğal karşılıyorum ben.Kaç yılıdır sevdiği kızın artık bir başkasını sevdiğini görmek pek de kolay sayılmaz değil mi ama? Bunların yanında İrsa ile Rahim'i okumak da çok keyif vericiydi.İrsa ablası gibi soğukkanlı değil,yalan söylerken belli ediyor daha yumuşak başlı ve bazen çok yalnız hissediyor.Ben ona sarılmak isterdim hele ki yaşadıklarından sonra.Tek diyebileceğim seni gerçekten sevdim İrsa.İçindeki masum kızı hep koru olur mu?Bu arada öngörü yeteneğim epey iyi olmalı ki birinci kitap için yaptığım yorumdan sonra yazar Yasemin ile Tarık'ın sinyallerini veriyor,bunun için de çok sevindim ömrü boyunca Şehrazad'ı beklesin istemem. Serinin kalbimde güzel bir yeri oldu her şeyinizle güzelsiniz böyle kalın.Horasan'daki yolculuğumuzun sonuna geldik başka hikayelerde görüşmek üzere :)
Gül ve HançerRenee Ahdieh · Pegasus Yayınları · 2018812 okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.