Çok eğlenerek okuduğum bir kitaptı. Bir kere karakterlerin çoğunun Karadeniz li olması artı puan zaten. Olaylar olaylar. Hayatını kurtarmak için kaçak olarak bir gemiye binmek zorunda kalan ve başına gelen olaylara tüm saflığıyla yaklaşan Leyla. Feleğin çemberinden geçen denize aşık kendini çok sakin sanıp neredeyse millet gözünü kırpıyor diye kızan bir reis Barut Reis Mustafa. Bu ikisi bir araya gelirde şenlik olmaz mı? Kalemi çok güzel bir yazar o kadar güzel işlenmiş ki konu, hiçbirşekilde sıkılmıyorsunuz. Gerçekten kahkaha attığım sahneler vardı. İyi okumalar efendim.