neden abartıyorsunuz ki
3/10
·184 syf.··
2021 8. kitabı
Sırf buradaki yorumlardan dolayı zorla bitirdiğim ve bütün bi akşamımı verdiğime pişman olduğum bir kitaptı. Şimdi spoiler içerecek çünkü dayanamayıp anlatacağım İnan’ın eski Türk filmleriyle yarışır bence benim özetimi okuyun bitsin tıp fakültesinde okuyan aşırı aşırı aşırı güzel kız sevgilisi için okulu bırakıyor Ve sevgilisi de bi süre sonra kendisini bırakınca sokakta kalıyor çünkü babası da tacizcinin teki. Sokaklarda güzelliği yüzünden defalarca tacize uğruyor hatta birinde kendisine sandviç veren adamın evine banyo yapmaya gidiyor offff sonra hepsi güzelliğimden dolayı diye kendi yüzünü jiletliyor ve kendine acıyan bir polis ona iş buluyor,işe giderken geçirdiği kaza sonucu hastaneye kaldırılıyor Ve bilin bakalım ne oluyor başına gelenler kızın IQ sunu da eq sunu da yükselmiş inanılmaz gerçek hayatta bu olsaydı ortada beş parasız ve her türlü zorluğa katlanan süper zekalar dolaşırdı neyse sonra hastane sahibi onu tıp fakültesine kabul ediyor üstelik hastane odası süpersonik bir şekilde hareket eden duvarlara dönüşerek onun okulu oluyor bir duvar kütüphane bir duvar laboratuvar üffff süper ya Ve kıııız evet sadece sarılıp uyuyalım diyen yan odadaki hastaya aşık oluyor Ve aşkı iÇin birkaç ayda o çaresiz hastalığa tedavi yöntemi geliştiriyor ama ne yazık ki adamı kurtaramıyor geç kalıyor ama hastane de ona kalıyor hastalığa çare bulduğu iÇin Ve bitiyor. Nasıl hikaye ama
Sadece Sarılıp UyuyacağızMerryliss Taylor · Lovely · 2019503 okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.