Bu yazarı ilk defA okudum. İndirim reyonundan aldığım bu kitaplara ön yargıyla yaklaşıyorum maalesef. Ne mutlu ki düşündüğüm gibi çıkmıyor. Kaliteli bir kitap. Okurken gerildiğim yerler oldu. Karakterlerin çoğu duygusu yaşadığım şeyler, bu duyguyu yaşatabilmesi yazar açısından olumlu tabikide. Yazar iyi bir gözlemci bir erkeğin, kadınlarla ilgili bu tarz duyguları hissettirebilmesi önemli. Sözün özü tavsiye edeceğim güzel bir kitap keyifle okuyun.