Çok güzel bir kitaptı Zaten Stefan Zweig okumaya bir başlayınca kolay kolay bırakamıyorsunuz Sonra bakıyorsunuz ki serinin hepsini okumaya karar vermişsiniz bile Sebahattin Aliyi okurken de garip bir şekilde Zweig okuyormuşum gibi bir izlenime kapılmıştım Galiba bu sebepten bu iki yazarın bende ayrı bir yeri oldu Okuyunca sizde de öyle olduğunu hayretle göreceksiniz