·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2021 00:40 Okuduğum en heyecanlı kitaplardan biriydi. Fransız devrimini ve o dönemde yaşayan insanların duygularını, kendilerine olan güvenleri ve güvensizlikleri ama en çokta çaresizliklerini derinden hissettiğim bir kitap oldu.