"Örümcek Ağındaki Kız" serinin dördüncü Lagercrantz'ın ilk Millennium kitabı. Farklı bir yazar tarafından yazılmasına rağmen Larsson üslubunu aratmıyor. Okurken "Başlangıç- D. Brown" romanının tadını hissettim. Serinin devamı için güzel bir eser olmuş. Örümcek Ağındaki Kız