·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2021 01:58 Kitabı bitirmeden duramadım ve tek solukta okudum. Aşırı güzeldi. Nazlı ve Ali kesinlikle favori çiftlerimden biri oldular. Geçmişten gelinerek yazılan bu hikayenin, gerçekte yaşanmış olması beni daha da meraklandırdı. Her sayfasını büyük bir heyecanla okudum. İki farklı insanın sevgiyle buluşmasını okumak çok keyifliydi. Ayşegül Çiçekoğlu, yine çok güzel bir kitap yazmış ve okurken sayfalar film izler gibi geçti. Ben çok severek okudum. Geceye böyle bir kitap bıraktığım için çok mutluyum.