·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2021 15:10 Capote'nin ilk öykülerinin derlenmesiyle oluşan bir kitap. Kitapta on dört öykü var.
Bu kitaptaki öykülerin, yetenekli bir gencin acemice çalışmaları olduğunu hissediyorsunuz. Belli belirsiz yetenek pırıltıları var ama tatmin edici değil.
"Gümüş Damacana" adlı öykü kitabındaki yetkinliği bulamadım bu kitapta. Konularda, konuların ele alınış tarzında bir çocuksuluk hissediliyor. Çok genç birinin ilk çalışmaları olması bakımından acımasız bir eleştiri yapmak pek de adil olmasa gerek.
Yine de " Bu Jamie İçin, Lucy" gibi öykülerde, ileride dönüşeceği yetkin yazardan izler bulmak mümkün. Nitekim Capote, bu kitaptan sonra kozasından çıkmıştır.