8/10
·175 syf.··
2021 2. kitabı
Kitap ilk olmasına rağmen çok güzeldi. Tanzimat dönemi olduğu için hafif kusurlarını saymasakta olur. 1 günde bitirdim ve çok keyif aldım. Keşke sonunu önceden bilmeseydim daha heyecanlanırdım.
Taaşşuk-u Talat ve FitnatŞemseddin Sami · Anonim Yayıncılık · 201438,1bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.