Kitap:
Pal Sokağı Çocukları'nın Kızıl Gömlekliler'e karşı -Arsa'yı korumak için- yaptığı savaşı anlatıyor.
Akıcı, maceralı ve duygusal bir kitap.Sonu hiç beklemediğim bir şekilde bitti.
Karakter bakımından oldukça zengin bu da güzel bir hava katmış.
Herkese tavsiye ederim :)