Çok kısa bir kitap aşırı. Yarım saat içerisinde tak tak okuyorsun ve bitiyor. Kitap yaşlı bir şekilde doğup günler geçtikçe gençleşen Benjamin button'dan ve onun bu süreçte karşılaştığı olumlu olumsuz durumları konu alıyor. Şöyle bir sorun var ki kitap çok üstünkörüydü. Baya uzatılabilirdi bence çünkü kitabın konusu işleyişi yani baya elverişliydi uzun bir hikayenin ortaya çıkmasına. Kafamda çok soru işareti bıraktı ona noldu buna noldu acaba diye diye kitabı bitirdim. Kısaydı cidden çok kısa.