çekim yasası ile ilk tanışma vesilemdir. Kesinlikle bir defa okunacak bir kitap değil, verimsiz olduğunu düşündüğüm %30'luk kısmı bile benim anlamadığımı düşünüyorum. Okunmalı ve izlenmeli... Çünkü siz aradığınızı bulmaya çalışırken, daha güzel başka şeyler bulacaksınız... kendiniz gibi.