·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2021 22:52 Mükemmel bir kitap ve oldukça iyi bir çeviri olduğunu düşünüyorum. Kitabın tek eksiği görsel kıtlığı olabilir. Bu tür konulardaki kitapların Türkçeye daha çok çevrilmesi gerektiğini düşünüyorum, yayınevine ve çevirmene teşekkürler.