·180 syf.····Okunma: 03 Mart 2021 23:57 Kitap öncelikle çok eğlenceli ve okurken çok büyük bir zevk duyuyorsunuz üç öyküden oluşan kitapta olağanüstü durumlarda bulunmakta ve bu durumlar kitabı aşırı derecede kaliteli yapıyor aynı zamanda durumları en özlü biçimde en az kelimeyle anlatıyor ve kitapta yeri geldi sesli bir şekilde kendi kendime güldüğüm bile oldu ama sonrasında büyük pişmanlıklarda duydum çünkü bazı yerler gerçekten çok acıklı yani bence güzel bir kitap okunması gerekir