Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 04 Mart 2021 17:40 Nerden başlasam bilemiyorum tek bir ana başlık var ama her detayı anlatıyor .Kitabı okurken kalbim acıdı ;kendime, topluma, çevremde doğru yasadigina inananlara . Kadın dediğimiz varlık o kadar kutsal ki her şeye sebep olan o ,güzelde ondan kaynaklı kötü de . Ailenin ,toplumun,ülkenin mihenk taşı" kadın" ve vitrinlerde TV lerde reklam olmayacak kadar değerli .
Ama hepsinden öte iman lazım " İman yalnız başına direnen bir kadını devlestirir"
Kitabı bitirdikten sonra bir karşı duvara bakakaliyorsunuz ve ' durun kalabalıklar bu cadde çıkmaz sokak ! ' demek istiyorsunuz