9/10
·200 syf.··
2021 15. kitabı
Manga hakkında o kadar iyi şeyler duydum ki bir heyecanla ve oldukça yüksek beklentilerle elime aldım ve okumaya başladım. Kesinlikle söylenilenleri boşa çıkarmayan bir mangaydı. Genelde mangalarda çizim iyiyse kurgu ve karakter gelişimi pek iyi olmaz ya da tam tersi olur. Ancak bu manga konu olarak işlenmesi gereken ve daha çok insana ulaşması gereken bir şeyi işleyerek tüm saygımı kazandı. Zaten çizimler abartısız şekilde mükemmeldi. Özellikle bir kaç sayfaya çok uzun süre bakıp inceledim hayran olarak. -spoiler içerir- Konuya gelirsek işitme engeli olan bir kızımız ve çocukluğunda oldukça haylaz olan bir oğlanımız var. Erkek karakter yani Şooya sıkıldığı ve sınıf arkadaşları hatta öğretmeninden bile neredeyse takdir aldığı için Nişimiya'ya sürekli eziyet ediyor. Bu eziyetler gitgide artarken sınıf arkadaşları da ona katılıyor hatta öğretmeni bile bu eziyetlere ve dalga geçilmesine gülüyor onunla beraber. Ancak Nişimiya tüm bunlara karşı sakin kalmaya çalışıyor her zaman onlara kibar davranıyor. Bir gün tüm olaylar dayanılmaz hale geldiğinde tüm kabahat Şooya'ya kalıyor. Sınıf arkadaşları ona bu olaylarda katılmamışcasına onu yalnız bırakıyor. Ve olay bu şekilde ilerliyor. İkinci cilt için çok heyecanlıyım açıkçası çünkü bu cilt beklentilerimi karşıladı. Bu cilt sadece çocukluk dönemlerini kapsıyordu. Kesinlikle okumanızı öneririm, anlatılması gereken çok fazla şey sığdırılmıştı 200 sayfaya :')
1000Kitap
Sessizliğin Sesi - Cilt 1Yoshitoki Oima · Satori Yayınevi · 2019766 okunma
·
411 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.