·119 syf.····Okunma: 04 Ekim 2017 12:42 Bitti...
Nefret ediyorum ben bu kitabı neden okudum diye düşündüren hikayelerden!!
Yeraltı edebiyatı yapılmaya çalışılmış ama bana başka dilde bir kitap okuyormuşum hissi verdi. Ne karakterler canlandı gözümde,ne hikayeye girebildim. Neyse ki sayfa sayısı azdı da kenara fırlatmadım..