Severek okuduğum harika bir kitap ile geldim.
1915 yılında savaşın en derin izler bıraktığı o dönemlerde Ermenilerin yaşadıkları sıkıntıları ayrılık ve hüzünü doyasıya hissettim diyebilirim. Yazarın kalemi anlatımı çok hoşuma gitti. Şiddetle tavsiye ederim. Kitapla kalın.