10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2021 45. kitabı
Severek okuduğum harika bir kitap ile geldim. 1915 yılında savaşın en derin izler bıraktığı o dönemlerde Ermenilerin yaşadıkları sıkıntıları ayrılık ve hüzünü doyasıya hissettim diyebilirim. Yazarın kalemi anlatımı çok hoşuma gitti. Şiddetle tavsiye ederim. Kitapla kalın.
Hoşça Kalİnanç Türker · Epona Kitap · 202013 okunma
·
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.