Puan vermedi·144 syf.··Beğendi
· Bir çok kült olmuş eserlere oranla daha fazla etki bıraktığını söyleyebilirim.. bu söylediğime klasik eserler de dahil..konusu ve kurgu mimarisi oldukça iyi fakat, romanda yer alan imla ve yazım hatalarına katlanamıyorum nedense..sadece bu roman için de söylemiyorum bunu..romanı okurken, kabul edilebilir olandan fazla karşılaştığım için söylemek istedim..bir eser ortaya koyuyorsun ve onlarca yazım hatası var içerisinde.. haddimi aşarak söylüyorum ki okura yapılan bir saygısızlık bu..okurun gözünde yeterince özen gösterilmemiş, sırf ticari kaygılar güdülerek hazırlanmış hissi veriyor ve okuru romandan soğutuyor malesef..