·296 syf.····Okunma: 06 Mart 2021 01:01 Suat Derviş’in daha önce okuduğum kitabı ile sanki hiç alakası yokmuş gibi. Gotik tarzında yazılmış daha doğrusu gotik edebiyata girebilecek özellikler taşıdığı düşünülen bu eserde; toplam dört kadın hikayesi var. Kadının her zaman, her dönemde yaşadıklarını biraz gotik acıdan anlatmaya çalışmış bu hikayelerde Suat Derviş. Acıkcası çok başarılı bulduğumu söyleyemem