·480 syf.····Okunma: 06 Mart 2021 00:54 Öncelikle kitaba çok ön yargılı yaklaştığını söylemeliyim.. Gerçekten ismini duyunca yine mi aynı tür dedim, kitaplığımdaydı ve okumam gerekiyordu... o sebeple başladım pişman mıyım ? Hayır.
Kitap gerçekten orjinal bir konu ile başladı. Yaşanan onaylar, tanrıçalar falan bence gayet güzeldi. Hera' ya şizofreni teşhisinde konulan bilgilendirme de öğretici ve güzeldi.
Beğenmediğim ve eleştireceğim yere gelirsek, yine kadına şiddet vardı.. Mahir, belki kadına tamamen vurmuyordu ama tehditler falan kötüydü.. diğer kitaplar kadar belirgin de değildi, nadirdi... Tabi bu kitapda kızlar da masum değil, onları okurken kız olduğum için utandım...
Belki de ben kitaplarda güçlü kadın görmeyi sevdiğim için bana pek hoş gelmiyor ama kitap güzeldi.
Mahir'in ailesini çok sevdim lakin Hera'nin ki çok sinirimi bozdu... Mahir 'in egosu ise kitaba mizah katmıştı, kahkaha atarak okudum.
Genel olarak güzeldi, okuyabilirsiniz.