9. emojim değil ama sınavdan çıkınca 😭 bu olacak neden mi çünkü bizim covid -19 kapmamız yüksek bir ihtimal ve bu bizim ailemize de geçebilir ikinci olarak bazı sevgili öğretmenlerimiz snav sorularını vermiş öğrencilere biz emek vererek girdiğimiz sınavlara onlar yatarak girecek ve 100 alacaklar bu adalet mi ?