Sınavdan çıktıktan sonraki tepkin kullandığın 9. Emoji olacak. Ben: 🔥 ?
Anket
··1 alıntı·
104 Gösterim
118 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
🖕 Bu ne aw. He sınav 🖕a bu sana girsin .d
🤭😂😂
💋 muah öpüldün sınavcım QŞLÜQWŞL9MQWSÜQWŞCÇVB
QWŞLÜQŞMÜÖMÇVŞQWŞ
🥰(içimden soruları yazanlara küfür ediyorumdur ama belli olmasın diye gülüyorumdur..)
tuğba
Gönderi Sahibi
MDHDMDHDNDHFNFHFMJF sınavda sen bensin
9. emojim değil ama sınavdan çıkınca 😭 bu olacak neden mi çünkü bizim covid -19 kapmamız yüksek bir ihtimal ve bu bizim ailemize de geçebilir ikinci olarak bazı sevgili öğretmenlerimiz snav sorularını vermiş öğrencilere biz emek vererek girdiğimiz sınavlara onlar yatarak girecek ve 100 alacaklar bu adalet mi ?
Reklam
Kanka cidden de sınav girdi ama biz sınavdan çıktıktan sonra mal gibi kahkaha attık ya