Keşke yaşasaydı da bize daha çok eser bıraksaydı dediğim bir yazar Didem Madak. Onun kendi hayatı öğrenildikten sonra kitabı okunursa şiirlerindeki derinlik ve anlatmak istedikleri daha çok hissedilir diye düşünüyorum. Hislerini öyle güzel betimlemiş ki içinde kayboluyorsunuz. Üzüntülerini anlatırken huzuru aşılıyor gibiydi. Ben diğer sayfada ne yazıyor acaba diyerek merak içinde okudum zaten ince bir kitap, hemen bitiyor.