9/10
·156 syf.··
Beğendi
·
2021 29. kitabı
🏵 Remziye Sevinç ~~ 366.Gün . Biz Bütün imla kitaplarından Kovulduk Ne yapsınlar Onlar da haklıydılar Hiçbir kurala uymuyorduk Ama, nasıl uyardık ki Hep Ayri yazmak istiyorlardı bizi . 🗨 Evet size yine bir şiir kitabı ile geldim. Ama buna bayıldım. Sebebi ise şiirlerin altına küçük notlar düşülmüş. Ne zaman ,nerede yada ne için yazildigina dair. O zaman okurken daha bir anlamlı oluyor. Size birkaç alıntı daha paylaşırım o zaman daha rahat kalemi ile ilgili fikriniz olur. Şiir kitabı yorumlamak naçizane beni aşıyor. Hangi duygu ve düşüncelerle yazdığını bilmiyorsunuz o yüzden yorumlamak zor roman gibi değil. Ama en azından bu kitapta yazılma sebebi anlatılmış o yüzden çok sevdim. Şiir severlere tavsiyemdir. . Selâmi'yi vurdular Akşam yemeğindeydik Yalnızdı, kaldırımda,uzanmış Kollarında sevdası Ay doğmamıştı, alaca karanlıktı Haberi Koreli Celal getirdi Aksam yemeğindeydik Sesinde düğümler, elleri titriyordu Selâmi'yi vurdular Ceyhan'ın ortasında Ay doğmamıştı, alaca karanlıktı Selami'yi vurdular Kollarında sevdası ( Çocukluğumun Ceyhan'ı Selâmi'yi ve sevdasını yıllarca konuştu. ) . Kadıköy iskelesindeyim Gözlerini bekliyorum, Gün batımı bakışlarını... Önce gülüşlerin geliyor Sonra,alev taşıyan kirpiklerin Vapura beraber bindik; Titreyen yüreğim, gülüşün, Gün batımı yüklü gozlerin Ve o güzel dayanilmazligi Teslim oluşumun... ( O iskelede o gozleri beklerken sadece 21 yaşındaydım. Bu şiiri 41 yıl sonra yazdım. Bazi şeyler, yillar geçse de güzel kalmayı beceriyorlar.)
366.GünRemzi Sevinç · Klaros Yayınları · 202117 okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.