·315 syf.····Okunma: 08 Mart 2021 14:20 Bu seriye başlamanda ki en büyük sebep yazarın labirent serisini çok sevmemdi. Büyük beklentiyle okumaya başladığım kitapta labirent serisiyle benzer pek çok ortak nokta bulunuyordu. Örneğin labirent de her şeyin sebebi olan İSYAN adında bir kuruluş varken burada SAG adında bir kuruluş vardı ve bu kuruşların dost mu düşman mı olduğu ikilimleri çok fazla dönüp duruyordu. Betimlemeler uzun ve birbirinden kopuktu. Karakterler sığ bir özellikteydi. Seri şeklinde olmayacak kadar kısa bir kurguya ve olaylara sahipti yazar tüm bu olanları bir kitapta da anlatabilirdi. Kısacası beklentimin çok altında ve okurken sıkıldığım bir seri oldu.