Benimle ne olmak istersin ? A) KANKA B) DOST C) SUÇ ORTAĞI D) KARDEŞ ( Herkes sordu bende sorayım dedim 😂😂)
·1 alıntı·
1 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben seni le herşey olmak istiyorum cnmin içi ❣️💖❣️💖❣️
Edanızımmm
Gönderi Sahibi
😂😂❣️💖🖤🤍
Ben ztn seninle kankayım , kardeşim , dostum , suç ortağınım aynı yerdeyiz ztn 😂😂
1 hafta sonra knkmmm , canoo ben kaçar dikkat et kendine geldiğinde de enişte istiyommmmmmm 🤭🤭😂🤭😂🤭😂🤭😂❤️💖❣️💖🤍💖🖤❣️💖🤍🖤❣️🖤❣️
Edanızımmm
Gönderi Sahibi
Hadi bakalım ben olsam kendimle suç ortağı olurdum 😂😂
Edanızımmm
Gönderi Sahibi
Cnm ne zmn gelcen
Reklam
Edanızımmm
Gönderi Sahibi
Malesf
Edanızımmm
Gönderi Sahibi
Aynen ama sen şuan Bursa'da sın