öğretmenim ortaokulda vermişti bu kitabı bana. Sanırım verdiği kitap cocuk versiyonuymuş. Bir de yetişkinler icin olanı varmış. jules Verne dediğimde tam olarak 6 7 8 sınıflarım aklıma geir. Kitap okumaya başladığım zamanlarda harika yolculuklara çıkıyordum.