·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mart 2021 23:32 Öyle fazla abartılacak bir yönü yok. Ortanın biraz üstünde aksiyon barındıran polisiye roman. Birçok karakteri içinde barındırdığından bir çok isimle baş etmeniz gerekiyor. Tavsiyem başladığınız bölümü bitirip kitabı öyle kapatınız. Fazla ara verirseniz olayları toparlamak için biraz geriye gitmeniz gerekebilir. Okumaya değer mi? derseniz; polisiye seviyorsanız elbette. Ama öyle ahım şahım bir şey beklemeyin. Bakalım belki serinin ikinci kıtabı daha sürükleyicidir.