1/10
·312 syf.··
2021 1. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 10 Mart 2021 22:36
Kitabı aldım okudum.Merhum Başkan Muhsin YAZICIOĞLU'nun hatırı olmasaydı ne alırdım ne de okurdum.Bu kitabı herhangi birisi de gazete haberlerinden ve internet ortamından çok rahat yazabilir.Bu kadar basit olmamalıydı.Kitap diye piyasaya sürmüşler yazık çok yazık... Verdiğim tek yıldız da Merhum Başkana duyduğum özlem, sevgi ve saygı hatırınadır.Tavsiyem bu kitaba ne paranızı ne de zamanınızı har ca ma yın !!!
Muhsin YazıcıoğluÇetin Özkan · Olympia Yayınları · 201662 okunma
·
104 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.