Neden böyle tek taraflı bakmak zorunda olalım ki? Bir ilişkinin bütün sevabı, günahı erkeğe neden fatura edilmektedir? Önce, ilişkilerde kadının payını sıfıra indirgeyen bakış açısının değişmesi gerektiği bilmeliyiz.
Özeleştiri insanın merceği üzerine tuttuğu değerli bir eylemdir ancak doğru yere yerleştirilmezse faydası zararından az olabilir