Beyler, gözlerinizi kapatın bir kızınız olduğunu ve sizin gibi bir adam ile birlikte olduğunu düşünün.. Gülümsediniz mi❓ Cevabınız ‘Hayır‘ ise Kendinizi Değiştirin.
1000Kitap
··9 alıntı·
2 +1'leme
·
3.748 Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu iletiye kalbimi bırakabilir miyim? вùlеnт ✭👌🌼
Kızı olan ve bunu umursamayan binlerce erkek var,böyle düşünselerdi ona göre davranırlardı
Neden böyle tek taraflı bakmak zorunda olalım ki? Bir ilişkinin bütün sevabı, günahı erkeğe neden fatura edilmektedir? Önce, ilişkilerde kadının payını sıfıra indirgeyen bakış açısının değişmesi gerektiği bilmeliyiz. Özeleştiri insanın merceği üzerine tuttuğu değerli bir eylemdir ancak doğru yere yerleştirilmezse faydası zararından az olabilir
cevabınız evet olsaydı eğer böyle bir açıklama yapmazdiniz
Dürüst olalım, sizce hayır derler mi :))
👏👏👏👏