Kitabı büyük bir beklentiye almıştım.duygusal zeka merak ediyordum kendimi geliştirmek istedim ancak bana yeterli gelmedi bir de yazıların sonunda kendi kendine şakali konuşması beni yazıyla ilgili dikkatimi dağıtmaya yetti.bu kitabın bana bir şey katmadigini farkettim.beklentinizi yüksek tutmayın derim.