" Bu gece dünyanın sonunun geleceğini bilsen ne yapardın?"
·
4 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çıkar tüm sokaklarda yürür onu arardım. Sonra tesadüfen karşılaşmış gibi yapıp onun yanında, son defa ona şahit olarak geceyi bitirirdim:)
Bendekiyle zaten kafayı yedim. Biraz da gerçek olanıyla güzel, özel bir zaman geçireyim:)))