·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Kasım 2011 21:06 Yazarın "Öğretmenim Mori ile Salı Buluşmaları"nı okuyup çok beğendiğimiz için bu kitabı edindik. Mori´deki kadar akıcı ve etkileyici değil. Ancak kahramanların yaşamış gerçek kişiler olması ve inanç üzerine naif mesajlar vermesi açısından okunmaya değer deriz. Genç bir okura hediye olarak almayı düşünebilirsiniz.