·600 syf.····Okunma: 14 Mart 2021 01:32 Şimdi yorumuma gelirsek kitap öncelikle 17 yaşında birinin yazmasına rağmen gayet akıcı. Fakat bence kitapta çok fazla gereksiz betimleme var çok ama çok uzatılmış. Doğa ilk kitapta daha giçlüyken sanki 2. Kitapta daha mı zayıf gösterilmiş bilmiyorum bana öyle geldi. Yadırgadığım diğer bir nokta kadına olan psikolojik şiddet çok fazla. Neyse kısa keseceğim kitap çoğu yerde duygulandırdı ama o son final kısmı nedir ya kalemine sağlık