Bu kitap açıkçası 11 yaş ve altına göre uygun ama 11 yaş ve yukarısı da okuyabilir. Bu kitapta sevgi, saygı ve yılmama duygusu var. Bu duygular insana örnek oluyor. Ama bu kitapta geçen kızın abisi çok iyi kalpli olduğu için küçük çocukları etkileyebilir ama nasıl etkileyebilir? Mesela abisi bu kitapta kazandığı parayla kardeşine çok istediği için paten alıyor. Ama bu zamanda öyle bir şey çok nadir olacağı için bunu okuyan çocuklardaki hevesi kursağında bırakabilir. Ama bu kitabı ailecek oturup okuyabilirsiniz. Ben bu kitabı da öneriyorum hepinize iyi okumalar...