·272 syf.····Okunma: 14 Mart 2021 22:46 Kitabın başında gerçekten benim de ilk düşündüğüm kitabı daha erken yaşlarda okuyabilmiş olmaktı. Ancak sonrasında 'Acaba 18-20li yaşlarımda bu bilinçte olup,bu pencereden bakabilecek miydim?' dedim.
Akıcı bir şekilde devam eden kitabın belli bir bölümünde yazarın eril dili ise beni rahatsız etti.
Okuduğuma pişman oldum diyemem. Ama okumasaydım da bir şey kaybetmezdim sanırım.