Serinin ilk kitabına 9 puan verdim gerçekten ilgi çekiciydi ama istila fantastik bir filmden alıntı gibi geldi üçüncü kitabı sabırsızlıkla bekliyorum hatta her gittiğimde kitap çıkmış mı diye soruyorum bu bir geçiş olmuş birinci kitap okunmadan çok bir anlam ifade etmiyor.