·304 syf.····Okunma: 15 Mart 2021 12:25 Bu kitabı internetten tavsiye üzerine okudum, kitapta özetle ; Gelecek ve geçmişe fazla takılmamayı anı yaşamayı, pozitif düşünce içinde olanların daha şanslı olduğunu, her zaman sevgiyi hem yaşamayı hem yaşatmayı, affetmeyi, dostluğu ve egodan kurtulmayı çok güzel bir şekilde anlatıyor. Çok beğendim.
Tebrikler Maud Ankaoua