Esra
@tolstoy_21 · 5yıl
Takip Et
Ne mi yorar insanı en çok? Samimiyetsiz, samimiyetler...
1195 beğeni
·
22 paylaşım
·
1 alıntı
·
1 +1'leme
·
10,3bin Gösterim
6 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Tsira
"Net insanları seviyorum. Brüt olunca kafam karışıyor..." ;)
6
Hasret
Tolstoy amca yine duygularıma tercüman olmuş.
6
Esma
👏
6