Ne mi yorar insanı en çok? Samimiyetsiz, samimiyetler...
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
10,3bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Net insanları seviyorum. Brüt olunca kafam karışıyor..." ;)
Tolstoy amca yine duygularıma tercüman olmuş.
👏