*HER İNSAN DEĞERLİDİR
10/10
·158 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2021 20:28
*Yönetici iyi veya kötü olsun onlar toplumun aynasıdırlar. Bir ulus nasılsa yöneticileri de onun gibidir. *Devletin güçlü veya zayıf oluşu yalnızca yöneticilerin yetersizliğinden ileri gelmez. *Finler Rus devrimine kadar bağımsız değillerdi. Büyük devlet adamları yetiştiremediler. Fin kültürünü yükseltmek isteyenlerin başında Snelman vardı. Aydınların bildikleri her şeyi Fin toplumuna da anlatmalarını bu şekilde gelişeceklerini söyler. *Kışla düzene girmiş, erlere temizlik ve kötü söz kullanmamaları öğretilmiştir. İyi bir eğitim verilmiş.. kışla ulusun fikrini, ahlakını yüceltmiştir. *Öğrenmeye çok önem vermek gerekir. Önemli olan her konuda gelişim ve ilerleme göstermektir *Çocukları akla uygun eğitmeli ki; geleceklerine ve gelecek milletin yararına dokunabilsinler. Bu sayede milletleri de güçlü olmuş olur. *Prof.ler halka bilgi verip onlara dikkat edilmesi gereken konularda yardımcı olurlar. *Çocukların yaptığı hatalar ve güzel davranışlar onlardan kaynaklı değil; gövdeden, halktan gelmektedir. *Kendi işimizin en iyisi olmaya kralı olmaya çalışmalıyız. *Uygarlığa ulaşabilmek için öğrenmeli ve öğretmeliyiz.
Beyaz Zambaklar ÜlkesindeGrigory Petrov · Maviçatı Yayınları · 2016124,8bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.